kursy internetowe z certyfikatem darmowe

kursy internetowe z certyfikatem darmowe

Publiczny Transformacja Obsługa i Reform

Różnica wydajności pomiędzy świadczenia usług prywatnych i publicznych poszerza. Jednak dzieje się to w czasie, kiedy jest uznawanie ponadpartyjne o potrzebie reformy usług publicznych oraz gdy inwestycja rzuca światło na poziom wydajności sektora publicznego.

Przeszkody utrudniające wysiłki zmierzające do przekształcenia dostawę sektora publicznego nie są ideologiczne.rekonstrukcja paznokcia Wynoszą one od kwestii systemowych, awersja do ryzyka, zdolności zarządzania zmianą, braku zrozumienia, co jest możliwe i nieelastyczne procesy zamówień. Jednak apetyt na udział w świadczeniu usług publicznych wśród społeczności operatora pozostaje silna. Ponadto, na rynku w wielu dziedzinach dojrzał i rozszerzył się znacząco, a tam jest gotowość do współpracy z rządem w nowych, innowacyjnych sposobów.

Dokument ten dowodzi, że modele alternatywą Service Delivery (ASDMs, mieszanka świadczenia publiczno-prywatnego oraz trzeciego sektora) są nieuniknione jako warunek transformacji; tylko ilość i tempo zmian jest nieznane. Badamy sposoby przyspieszenia tego procesu tak, że znaczne korzyści oczekiwane można szybciej dostarczane.

Wprowadzenie

Idea transformacji usług publicznych nie jest niczym nowym. Od czasu wprowadzenia państwa opiekuńczego w latach 1940 kolejne rządy spojrzał na jak zrównoważyć potrzebę publicznego i dostępnych środków.

Czym różni się tempo zmian. Zmiany w społeczeństwie, oczekiwań społecznych i postaw, flag na zamówienie używamy wysokiej jakości materiałów wykorzystania technologii (w szczególności w Internecie), rodzajów przemysłu, praktyk pracy oraz możliwościach prywatne / trzeciego sektora przyspieszyły w ciągu ostatnich 10-15 lat. Sektor publiczny zmaga się nadążyć, a różnica wydajności lub produktywności między sektorem publicznym i prywatnym poszerzył. Ale teraz jest jasne określenie celu dostarczenia znaczącej transformacji, jak partie polityczne starają się odróżnić się od skutecznego i efektywnego świadczenia usług publicznych.

– autor artykułu