edukacja elementarna w teorii i praktyce

edukacja elementarna w teorii i praktyce Same transakcje outsourcingowe są najeżone pułapkami i sektora publicznego nie posiada know-how, aby uniknąć pułapek i zarządzania ryzykiem. Zazwyczaj będzie to spróbuj i polegać na drakońskich, sztywnych zasad i warunków, które tłumić kreatywność, współpraca i innowacji umowy.

Shared Services: Shared Services (między którymi lub w działach) zaczynają się pojawiać jako czynniki transformacji ale wymagają ogromnego plastyka z zewnątrz, co jest kosztowne i rzadko, jeśli w ogóle, należy wykonać niezbędne umiejętności i know-how dla pracowników sektora publicznego, a to zagraża trwałość modelu. Wspólne usługi zmagali się zmaterializować, ponieważ wydziały nie podoba rezygnując z kontroli i nie ma zachęty dla działów podzielić, ponieważ rząd nie ma jeszcze nagradzać swoich starszych ludzi w odniesieniu do sposobu, w jaki pracują razem nie ma nic podobnego do ceny akcji, aby pokazać wynik całego przedsięwzięcia.

Wspólne przedsięwzięcia joint venture (lub partnerstwa przedsiębiorstw) są jeszcze mniej zrozumiałe niż outsourcingu lub wspólną-usług. Teoretycznie partnerstwo przedsiębiorstwem będzie pokonać wiele tradycyjnych słabości i pułapek, zapewniając napływ talentu, w ścisłej współpracy i odpowiedzialności, który jest przeznaczony do koncepcji i realnych zachęt dla obu stron do wykonania. W rzeczywistości jest to, że dostawcy, którzy preferują takie podejście komercyjne pracują z usług finansowych i innych gałęziach przemysłu, gdzie usługi zakup stał się o wiele bardziej wyrafinowane w ostatniej dekadzie, a [z wyjątkiem inicjatyw PFI] opcja ta jest w znacznym stopniu (i naszym zdaniem błędnie) unikał w sektorze publicznym. Wspólne przedsięwzięcia okazały się trudne, ponieważ rząd martwi się o postrzeganego konfliktu interesów, czy wyższych urzędników zaangażowanych w skupić wspólne przedsięwzięcia, a nie jego sukcesu ministerstwa.

– autor artykułu