stowarzyszenie edukacja przez internet

stowarzyszenie edukacja przez internet

W każdym rynku, na którym brakuje zasobów odpowiedź logiczne byłoby do dystrybucji ograniczonych zasobów, które są dostępne w najbardziej efektywny sposób. Reforma sektora publicznego będą masowo wspierana przez osoby „siewu” z tych umiejętności, do swoich głównych programów i uznając, że są one zapewniają wyjątkową wartość (pomimo ich wysoki koszt).

departamenty rządowe muszą nauczyć się, jak stać się lepszymi klientami, i jak uzyskać maksimum z ich wybranych dostawców. W sektorze publicznym, komercyjnym wydajność zarządzania i ładu zazwyczaj oznacza stosowanie metryk usług i kar. budowanie relacji i zachęty do nadmiernego wykonać i dostarczyć innowacji rzadko są uważane – ale są to obszary, które oferują największy potencjał do zasadniczych zmian w wydajności usług.

Przyspieszenie Przemiany pośrednictwem alternatywnych modeli Service Delivery (ASDM)

ASDMs w tym kontekście osiągnięcia poza tradycyjny outsourcing, offshoring, wspólnych przedsięwzięć lub nawet rozwiązania udostępniane-service (patrz załącznik A do dalszych szczegółowych informacji na temat niektórych kwestii poruszonych przez tych podejść). Rynek dostawca / operator dojrzał i poszerzyła się znacznie w ciągu ostatnich lat. Dostawcy uznają potrzebę innowacji i adaptacji usługi dla zaspokojenia specyficznych potrzeb swoich klientów. Na dużą skalę, off-the-shelf, jeden rozmiar pasuje-wszystkie rozwiązania nie są już na porządku dziennym. Chociaż niektóre umowy pozostają duże, istnieje rosnąca tendencja do mniejszej skali dopasowanych rozwiązań z klientem i dostawcą współpracując dostarczyć zestaw wspólnych rezultatów. Znaczące sukcesy można znaleźć w samorządzie lokalnym, ale nie zostały one jeszcze się powszechne w administracji centralnej. Na przykład: Usługi Front Office w Westminster City Council (dostarczone przez Vertex).

– autor artykułu