kurs internetowy ocenianie ksztaltujace

kurs internetowy ocenianie ksztaltujace Obecnie istnieje powszechne przekonanie, że konkurencja jest synonimem uczciwości. W rezultacie, zamiast „uczciwości” stanowiącej wyłączną domeną sektora publicznego, wielu przepisu, prawo warunków konkurencyjności i innowacji, są postrzegane jako droga do zniwelowania różnic w wydajności pomiędzy świadczenia usług publicznych i prywatnych. Wreszcie rośnie świadomość, że, co do konstrukcji, mechanizmów informacyjnych w sektorze publicznym wydaje się być mniej czułe niż w sektorze prywatnym lub trzeciej i dlatego ciężko się wykorzystać rynek jako mechanizm selekcji.

3. Bazowe awarie systemowe

Uznanie, że zmiana nie jest możliwa w ramach infrastruktury, które nie mogą wspierać lub ułatwiać go, gdzie inwestycje w modernizację infrastruktury starszych przewyższa zdolność rządu do finansowania i gdzie big bang inwestycje IT w najlepszym dostarcza tylko dyskretne nowe możliwości. Jest również szeroko rozumiane, że fragmentaryczne działania pomiędzy iw obrębie działów mieć szkodliwy wpływ na jakość usług takich, że obywatele muszą radzić sobie z wieloma touchpoints rządowych osiągnąć nawet podstawowych zadań. Na przykład Varney Przegląd uznał, że konsekwencje żałoby może wymagać 41 oddzielnych zgłoszeń do agencji rządowych.

4.A dojrzewania rynku

Dojrzewające i rozszerzanie rynku dostawców firm trzecich z możliwością transferu know-how, ryzyka i korzyści zakładowego, przykłady sprawdzonych koncepcji i obejmować więcej świadczenie usług „niszowych”. To w połączeniu z prawdziwej chęci ze strony głównych dostawców do odkrywania twórczych konstrukcji handlowych z rządu. Ponadto, nie jest uznaniem na wyższych szczeblach w obrębie rządu, że sektor prywatny (i trzeci) ma do odegrania kluczową rolę w dokonywaniu transformacji i rozwoju / zachowaniu wstępnym systemów i procesów.

korzyści 5.Untapped

– autor artykułu